The Daily Click ::. Downloads ::. Beat 'Em Up ::. Hyper Mario DELYX
 

Hyper Mario DELYX
Author: 60 Cents Submitted: 28th November, 2006 Favourites:0
Genre: Beat 'Em Up Downloads: 97
Rated:


Hmmm This is a mario game.
Hmmm You use the arrows to move and shift jumps that little dude in the air so he can land on cars to complete level.
Hmmm Maybe you can play it?

Hmm There are 9 levels and cool music.

Hmmm I work on it 5 years and now its done.

Hmmm Is it good? Hmm I need some Halvah now... Hmm Yes?

Review This Download



 


http://www.freewebs.com/klik-domain/delyx.zip (5 mb )
Please Note: The server this files is hosted on does not allow direct linking, if you are having trouble downloading this file, right-click the URL and select Save Target As.



Posted by Retired Kliker Lazarus 28th November, 2006

Skydragon was bored again.
 
Posted by 60 Cents 28th November, 2006

Hmm Will this win the "Every in the Week Games" Contest?
 
Posted by 60 Cents 28th November, 2006

Hmm When is the deadline? Hmm Give me my blanket!
 
Posted by DaVince 28th November, 2006

Yes! your bakk!
 
Posted by The Chris Street 29th November, 2006

I can't decide whether or not to delete this account.
 
Posted by 60 Cents 29th November, 2006

Hmmm Please dont, please accept the game i worked hard on it :/
 
Posted by Retired Kliker Lazarus 30th November, 2006

'I can't decide whether or not to delete this account.'

Then Skydragon will be bored again, and suicide might be the only option.

For Skydragon's sake, please, don't delete.
 
Posted by Aptennap 30th November, 2006

Hmmm stop saying Hmmm, Hmmm Oke?
 
Posted by 30th November, 2006

Awesome game An instant classic dude
 
Posted by Johnny Look 1st December, 2006

Best game evar.
 
Posted by Kazuma 1st December, 2006

Do you have a speech impediment, Dj Krakov)? You begin everything you say with "Hmmm". It's annoying.

As for the game... eh, just shoot yourself.
 
Posted by ..:.Phox.:.. 1st December, 2006

IT'S DA MASTARPIECE!!!!!!!!
 
Posted by DaVince 2nd December, 2006

Hmmm I won! Congradulations!
 
Posted by DaVince 2nd December, 2006

And hmmm you're right Phizzy! Kazuma can't think, hmmm!
 
Posted by Iv4n 2nd December, 2006

Naah. It looks like you've been working on this game not for 5, but for 10 years. Truly masterpiece!
 
Posted by Retired Kliker Lazarus 2nd December, 2006

1Up.com says:

"Hyper Mario DELYX is a fuckin' master piece! 10/10!"

GameHippo says:

"Amazing!"

GameSpot.com says:

"How could you subject my children to this, you monster?!"
 
Posted by Peblo 2nd December, 2006

"Hmm When is the deadline? Hmm Give me my blanket!"

Dude I have this jesus blanket. It's jesus 'cause it's heated.
 
Posted by Johnny Look 2nd December, 2006

IGN says:
"I waited my whole life to play this. Now I can die in peace."
 
Posted by ..:.Phox.:.. 2nd December, 2006

Playboy Magazine says:
"OMG THIS IS DA SHEXIEST MOTHAFUKA GAMEZ I HAEV EVAR SEEN!" 13,4/10
 
Posted by Chaoz (Tri-Life Gaming) 2nd December, 2006

Awesome game of pointless...needs some more levels,though
 
Posted by SevenT2 - [GameStormers] 3rd December, 2006

SevenT2 says:
"No."
 
Posted by Johnny Look 3rd December, 2006

A Daily Click user asks:
"How did this game got 5 thumbs up ?"
 
Posted by 3rd December, 2006

Another Daily Click legend answers:
"WTF dont ask me "
 
Posted by steve 4th December, 2006

I love the way the character stops moving at random, makes it very challenging to jump over gaps!

A perfect example to everyone of how NOT to make a game!

Good work
 
Posted by DaVince 4th December, 2006

WTF dont ask me

Yup, guess who the legend is.
 
Posted by Retired Kliker Lazarus 8th December, 2006

Me?
 
Posted by Kazuma 12th December, 2006

Fuck you, Phizzy.
 
Posted by Airflow 16th January, 2007

lol, you spelt congratulations with a 'd'.

oh sorry... I mean, "hmmm" I dunno what you did to get 'D'eleted. Tis a pity.
 

 



Author

Favourite



Advertisement

Worth A Click